Klachtenprocedure

Heeft u een klacht?

image description
image description

Melding en afhandeling klachten

Bier is een natuurproduct en wij streven áltijd naar topkwaliteit. Elke batch wordt bij ons tijdens het afvullen uitvoerig gecontroleerd.

 

Mocht er toch een fust zijn dat niet aan de kwaliteitseisen voldoet, laat het ons dan zo snel mogelijk weten middels onderstaand formulier. Uw klacht wordt binnen 24 uur in behandeling genomen en u ontvangt hierover een bevestiging.

 

Let op: klachtfusten worden in behandeling genomen bij een minimale vullingsgraad van 80%.

 

Soms is het een probleem van technische aard. Bijvoorbeeld een kapotte aansluiting of een lekkage in een leiding etc. Hierbij een aantal tips om te voorkomen dat een fust problemen geeft:

 

  • De koppeling: Draai de kraan dicht en open, controleer op lekkage door te kijken en luisteren.
  • De bierslang: Ziet u lucht in de leiding of zit er eventueel een knik in de slang?
  • Koolzuuropname: Dit komt doordat het product CO2 opneemt wanneer deze (te) lang aangesloten staat in een te koele omgeving.
  • Temperatuur: Is het fust nog niet koud genoeg dan kan dit gevolgen hebben voor het tappen (lees schuim).
  • En last but not least: we maken het weleens mee dat simpelweg de koolzuurfles leeg is, niet opengedraaid, de koppeling niet is omlaaggedrukt of niet alle kranen staan open.

 

Om de klacht voor ons werkbaar te maken willen we graag antwoord op de volgende vragen:

 

Klachtenprocedure

Verpakking

 

Mocht u andere vragen en/of opmerkingen hebben over een van onze producten dan horen wij deze uiteraard graag.

 

Gebruik hiervoor ons algemene mailadres: [email protected]